Türkiye’de Kullanılan ERP Programları Nelerdir?

İşletmeler, verimliliği ve karlılığı artırmak için çeşitli ERP (Enterprise Resource Planning) programlarını kullanıyorlar. Ancak, işletmelerin ihtiyaçlarına uygun ERP programını seçmek oldukça zor bir görevdir. Bu nedenle, bu blog yazısında, Türkiye’de kullanılan popüler ERP programlarını anlatacağız.

Türkiye’de Kullanılan ERP Programları İncelemesi

En iyi erp programı hangisi?” sorusu işletmenin yapısına, sektörüne, iş süreçlerine ve iş yapış şekline göre değişmekle birlikte sizin için en iyi erp programının hangisi olduğuna danışman ve uzmanlar eşliğinde karar vermenizde yarar vardır. İşte Türkiye’de kullanılan en popüler ERP programları:

DİA Kurumsal Yönetim Sistemi

 

 

 

 

 

Sizin için en iyi erp programı DİA mıdır bilinmez ama DİA son yılların en iyi çıkış yapan Erp Yazılımlarından birisi. DİA Yazılım, 2004 Yılında ODTÜ Teknokent’te kurulmuştur. DİA ERP, Türkiye’nin en önde gelen ERP programlarından biridir. Genel olarak, büyük ve orta işletmelerin, kobilerin, devlet kurum ve kuruluşlarının, eğitim kurumlarının ve birçok farklı sektörün üretim, yönetim, kontrol ve düzenlemeye dair işlerini yapmaktadır. İş yönetim süreçlerini takip etmelerini sağlayan BULUT tabanlı, ONLINE, YERLİ ve MODÜLER yapı olarak çalışan bir yazılımdır. Bu sayede server, donanım maliyetlerine gerek kalmamaktadır. Firmaların iş süreçlerine DİA Erp’ni kolayca uyarlanabilmesi için Süreç Yönetimi Tasarımı, Dinamik Alan, Dinamik Kolon, Liste Özelleştirmeleri, Veri Entegrasyonu gibi özellikler sunmaktadır. DİA Erp, bir firmaya uyarlaması en hızlı gerçekleştirilen ve rakiplerine oranla sürdürme maliyeti oldukça düşük bir Erp Programıdır. Dia ERP, Türk vergi mevzuatına uygun olacak şekilde tasarlanmıştır. Dia ERP, kullanımı kolay bir arayüz sunar ve özelleştirilebilir bir yapıya sahiptir.

Stok – Depo Takibi, Talep, Teklif, Sipariş, Finans Yönetimi, Banka, Kasa, Çek-Senet Takibi, Resmi Muhasebe, Personel, ÜretimServis Hizmet YönetimiOtel Programı içerisinde barındırdığı modüllerden bazılarıdır. DİA Yazılım, iş yönetim süreçlerinin MOBİL olarak kontrol edilmesine önem vermiş ve neticesinde yazılımın MOBİL tarafı, masaüstü bilgisayarlar ya da diz üstü bilgisayarlarda olduğu gibi oldukça verimli ve stabil çalışmaktadır. DİA ERP avantajlarından birisi de basit ara yüzü bulundurması sayesinde kullanıcıların programı öğrenme, alışma ve aradıklarını hızlı bir şekilde bulabilme süreleri oldukça kısalmaktadır.

DİA ERP Demo Talebinde Bulunmak İçin Tıklayınız. – 0850 885 0636

SAP Business One (SAP B1)

 

SAP

SAP B1, KOBİ’lerin iş yönetimi ihtiyaçlarına yanıt vermek için tasarlanmış bir yazılımdır ve geniş bir işlevsellik yelpazesine sahiptir. SAP B1, finans yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, satış, satın alma, envanter yönetimi, üretim ve proje yönetimi gibi birçok işlevi kapsar. Bu sayede, işletmeler SAP B1’i kullanarak iş süreçlerini otomatikleştirebilir, verimliliklerini artırabilir ve iş yönetimi süreçlerini daha kolay hale getirebilir.

Türkiye’deki birçok SAP Erp kullanmak isteyen işletme, SAP B1’in esnekliği ve SAP R3, S4 Hana gibi seçeneklere göre uygun maliyeti ve daha kolay kullanımı nedeniyle tercih etmektedir. Ayrıca, SAP B1’in Türkiye‘de birçok işletme tarafından kullanılması, kullanıcı topluluğunun genişlemesine ve SAP B1 kullanıcıları arasında bilgi paylaşımına olanak tanır. İşletmelerin ölçeklerine ve ihtiyaçlarına uygun olarak özelleştirilebilen modüler bir yapıya sahiptir ve işletmelerin büyüdükçe SAP’nin diğer iş yazılımları ile mikro apiler üzerinden entegre olabilmesi de mümkündür. Bu nedenle, SAP B1 Türkiye’deki birçok KOBİ için ideal bir iş yönetimi çözümü olarak tercih edilmektedir. 

SAP Kurumsal Kaynak Planlama

 

 

 

 

SAP Yazılım, 1973 yılında ilk kez muhasebe yazılımı ile Almanya’da adımlarını atmaya başlamıştır. İlerleyen zamanlarda müşterilerin ihtiyaçlarına göre kendini geliştirerek varlığını sürdüren ve Dünya çapında en meşhur yazılım programı olma başarısını sağlamıştır. Kullanıcıların programda özelleştirme yapmasına olanak vermez. Abap denilen bir yazılım diliyle Abap Uzmanları firma ihtiyacına göre uygulama içinde yazılım geliştirme yaparak uygulamayı geliştirirler. Özellikle yerel mevzuata göre uygulamayı güncelleyebilmek için sürekli olarak Abap Danışmanları ile çalışılması gerekmektedir. Kullanımı firmalar için imaj sağladığı inancından dolayı da özellikle büyük ölçekli firmalar arasında yaygın olarak kullanılmaktadır. MODÜLER yapı olarak ve çözüm ortakları ile çalışmaktadır. Sap Modülleri geniş çözüm kütüphanesine sahiptir ve ABAP dili ile geliştirilebilir alt yapı ile tasarlanmıştır. Personel bordro gibi bazı modüller çözüm ortakları tarafından eklenti olarak kullanıcılara sunulmaktadır. Uygulamanın bir firmada devreye alınabilmesi ve yürütülmesi için uzun süren yoğun emek gerektirmektedir. Ayrıca SAP Erp büyük işletmelerin ihtiyaçlarını karşılamak dijitalleşebilmesi için zengin bir alt yapı sunmaktadır. SAP gücünü HANA veritabanından almaktadır. Bu sayede çok büyük veriyi işlemekte sorun yaşamamaktadır. Bununla birlikte, SAP’nin maliyeti oldukça yüksek olabilir. Sap Kobi işletmeler, erp geçmişi, deneyimi ve alt yapısı olmayan işletmeler için uygun değildir.

 

CANİAS Kurumsal Kaynak Planlama

 

 

 

IAS Canias Yazılım, Almanya, Avusturya, Fransa başta olmak üzere toplam 21 ülkede 11 dilde kullanılan Türk ERP yazılımıdır. Global bir teknoloji firması olan IAS, yazılım ve donanım ürünleriyle firmaların Endüstri 4.0 yolculuklarında ihtiyaç duydukları tüm çözüm ve hizmetleri sunar. IAS, yazılım ve donanım ürünleriyle Endüstri 4.0 yolculuğunda olan firmalara çeşitli çözüm ve hizmetler sunan global bir teknoloji firmasıdır. Firma, canias4.0 çatısı altında bir dizi ürün ve çözüm sunmaktadır. CaniasERP: Kurumsal kaynak planlama çözümüdür. Bu çözüm, işletmelerin tüm departmanlarını entegre ederek verimliliği artırmayı ve operasyonel süreçleri optimize etmeyi hedefler. IoT (Nesnelerin İnterneti): IAS, IoT teknolojisiyle firmaların üretim süreçlerini ve operasyonel verimliliğini iyileştirmelerine yardımcı olur. Nesnelerin internetine dayalı cihazlar ve sensörler aracılığıyla veri toplama, analiz etme ve etkileşimli kontrol sağlama imkanı sunar. Big Data: IAS, büyük veri analitiği ve yönetimi konusunda çözümler sunar. Firmaların büyük miktardaki verilerini analiz ederek değerli bilgiler elde etmelerini sağlar. AI (Yapay Zeka): IAS, yapay zeka teknolojilerini kullanarak müşterilerine çeşitli çözümler sunar. Makine öğrenimi, veri madenciliği ve otomatik karar verme gibi yapay zeka tekniklerini kullanarak işletmelerin verimliliğini artırmayı hedefler. Cloud Çözümleri: IAS, bulut bilişim teknolojilerini kullanarak müşterilerine esnek, ölçeklenebilir ve güvenli hizmetler sunar. Bu sayede firmaların iş sürekliliğini sağlar ve maliyetleri optimize eder. iasDB: IAS’nin kendi veritabanıdır. Hızlı, güvenilir ve yüksek performanslı veritabanı çözümüdür. caniasIQ: İş zekâsı çözümüdür. İşletmelerin verilerini analiz ederek karar alma süreçlerini destekler ve stratejik bilgiler sunar. e-Devlet Entegrasyonları: IAS, müşterilerinin kamu kurumlarıyla entegrasyonunu sağlayarak e-Devlet uygulamalarına erişimlerini kolaylaştırır. AS, inovatif ürünleri ve hizmetleriyle Endüstri 4.0 dönüşümünde firmalara katkı sağlamayı hedefler.

Benzer Yazı:  E-Ticarette Muhasebe & ERP Programı Entegrasyonu Nasıl Yapılır?

Standart yapısında lojistik, üretim ve kapasite kontrol, muhasebe ve finans, fiili maliyetlendirme, müşteri ilişkileri yönetimi, insan kaynakları yönetimi, doküman yönetimi, bakım yönetimi gibi modülleri bulunmaktadır. SAP ile beraber en meşhur programlar arasına girmiştir. Kendi yazılım dillerini kullanan Canias, kullanıcılarına Canias Danışmanlarının yaptıkları geliştirmelerle program içerisinde özelleştirme etkinliğini vermektedir. Java uyumlu herhangi bir internet tarayıcısı üzerinden işlemlerinizi yapmanıza olanak sağlar. ias – Canias ERP Kurulumu ve yürütmesi yoğun emek gerektiren ERP Programlarındandır. Genellikle büyük ölçekli ve karmaşık organizasyona sahip işletmeler için uygun bir yazılım çözümüdür. Bünyesinde firmalar için çok fazla özelleştirme imkanı sunmasının yanında sürdürmesi maliyetli yazılımlardandır.

1C:Drive ERP

1C Company’nin temel ürünü olan, dünyada 1,5 milyondan fazla işletmenin iş süreçlerini yönetmekte kullandığı, Low-Code yazılım geliştirme platformu 1C:ENTERPRISE’da geliştirilmiş kapsamlı ve esnek ERP çözümüdür. Temel işletme fonksiyonlarının dijitalleştirilmesi için gerek duyulan kapsamlı modülleri içerisinde barındıran 1C:DRİVE ERP; açık kaynak kodlu yapısı ve geliştirilmiş olduğu platformun kabiliyetleri sayesinde, bir işletmenin ihtiyaç duyabileceği tüm dijital çözümleri aynı platform üzerinde geliştirme ve işletme imkanı sağlamaktadır. Platformda geliştirilen uygulamalar aynı anda web, mobil ve masaüstü uygulaması olarak kullanılabilmektedir. Yine geliştirilen uygulamalar lokalde ve bulut modeliyle çalışabilme yeteneğine sahiptir.

Yapısı itibariyle işletmelerdeki diğer BT altyapıları ve uygulamaları(CAD, MES, TMS, WMS, Bankacılık Vb.) ile entegre olarak çalışma kabiliyetine sahiptir.

1C:Drive ERP lisansı satın alan müşteriler uygulamaya açık kaynak kodlarıyla beraber sahip olurken, Low-Code platformda kendi süreçleri ile ilgili geliştirmeleri normal uygulama geliştirme sürelerinden çok daha kısa sürede ve kolayca yapabilmektedirler.

1C Company 2017 Yılında Türkiye pazarındaki bilinirliğini artırmak ve Türkiye pazarındaki yerini sağlamlaştırmak adına kendi iştirakı olan 1Ci(1C International) ‘yi  Türkiye’deki operasyonları ile ilgili yetkili kılmıştır. 1Ci’nin Türkiye pazarında yürütmüş olduğu fiyatlandırma stratejisi itibariyle 1C:Drive ERP küçük, orta ve büyük ölçekli işletmelere hitap etmektedir.

IFS Kurumsal Kaynak Planlama

 

 

 

 

IFS Yazılım, Dünya genelinde Üretim, Dağıtım, Servis ve Bakım-Onarım yapan şirketler için entegre Kurumsal İş Yazılımları (ERP/EAM/FSM/MRO) geliştirir. IFS ERP, IFS şirketi tarafından geliştirilen bir kurumsal kaynak planlama (ERP) yazılımıdır. IFS, 1983 yılında kurulan ve merkezi İsveç’te bulunan bir yazılım şirketidir ve 50’yi aşkın ülkede faaliyetlerine devam etmektedir. IFS ERP, çeşitli sektörlerdeki işletmelerin iş süreçlerini entegre etmeyi ve verimliliklerini artırmayı hedefler.

IFS ERP, farklı modüllerden oluşan bir yazılım paketidir ve bir dizi işlevi kapsar. Bunlar arasında şunlar bulunur:

  1. Finansal Yönetim: Muhasebe, finansal raporlama, bütçeleme, varlık yönetimi gibi finansal süreçleri yönetir.
  2. Tedarik Zinciri Yönetimi: Tedarikçi yönetimi, satın alma, envanter yönetimi, talep yönetimi gibi tedarik zinciri süreçlerini destekler.
  3. Üretim Yönetimi: Üretim planlama, malzeme gereksinim planlama (MRP), üretim takibi, kapasite yönetimi gibi üretim süreçlerini yönetir.
  4. Proje Yönetimi: Proje planlama, kaynak yönetimi, proje maliyeti takibi, proje ilerleme izleme gibi proje yönetimi işlevlerini destekler.
  5. Servis Yönetimi: Bakım, onarım, hizmet talepleri, saha hizmetleri gibi servis odaklı iş süreçlerini yönetir.
  6. İnsan Kaynakları Yönetimi: Personel yönetimi, bordro, yetenek yönetimi, performans yönetimi gibi insan kaynakları süreçlerini destekler.

IFS ERP, sektörler arası geniş bir kullanım alanına sahiptir. Otomotiv, üretim, havacılık ve savunma, enerji ve hizmet sektörleri gibi birçok sektörde kullanılmaktadır. IFS ERP’nin kullanıcı dostu bir arayüzü vardır ve esnek bir yapıya sahiptir, bu da işletmelerin değişen ihtiyaçlarına uyum sağlamasını kolaylaştırır. Ayrıca, IFS ERP bulut tabanlı dağıtım modeli veya kurumsal sunucu tabanlı lisanslama seçenekleri ile sunulur. İhtiyaçlara göre ölçeklendirilebilir ve mobil uyumlu bir yapıya sahiptir. IFS ERP, müşterilerine iş süreçlerini entegre etme, verimlilik artırma, maliyetleri kontrol etme ve müşteri memnuniyetini iyileştirme gibi avantajlar sağlayan kapsamlı bir ERP çözümüdür.

IFS 7 farklı sektöre uzman çözümler sunmaktadır.

  • İnşaat
  • Otomotiv
  • Endüstriyel İmalat
  • Proses
  • Enerji
  • Savunma
  • Denizcilik
  • Elektronik

 

Harmony ERP

Harmony Erp

Harmony ERP en çok bilinen ERP Yazılımlarından biri olmayabilir. Fakat üretim konusunda kesinlikle en iddialı yazılımlar arasında. Ar-Ge ekibi Sakarya Teknokent’te bulunan Harmony ERP tamamen yerli imkanlarla 25 yılı aşkın bir süredir geliştirilmektedir. Yalnızca lokal sunucularda kullanım imkanı sunmaktadır. Harmony ERP özellikle üretim konusuna odaklanan bir çözüm olduğu için üretim yapan işletmeler tarafından yoğun olarak kullanılmaktadır. Bilhassa savunma sanayi sektöründe faaliyet gösteren işletmeler için AS9001, AS9100 kalite standartları yakalamaya çalışan işletmelerin hayatını kolaylaştıracak üretimde geri izlenebilirlik, kalite yönetimi, isg yönetimi vb. çözümleri bünyesinde sunmaktadır. Bu anlamda savunma sanayine ve üretim firmalarına özel bir erp yazılımı denebilecek kadar üretimle ilgili ayrıntıyı içinde barındırır. Ayrıca Harmony ERP 2022 yılında hatırı sayılır bir yatırım alarak ciddi bir büyüme hedefi ve vizyonu da ortaya koymuştur.

Oracle Kurumsal Kaynak Planlama

 

Oracle, SAP’nin en büyük rakiplerinden biridir. Oracle ERP, işletmelerin tüm iş süreçlerini yönetmelerine olanak tanır. Bu program, finans, insan kaynakları, satış, dağıtım, envanter yönetimi, üretim ve diğer iş süreçlerini yönetmenizi sağlar. Oracle ERP, büyük ölçekli işletmeler için idealdir ve özelleştirilebilir bir yapı sunar. Oracle ERP, geniş ölçekli işletmelerin karmaşık iş süreçlerini yönetmek için tasarlanmış kapsamlı bir çözümdür. Veritabanı olarak Oracle Database kullanır ve esnek, ölçeklenebilir ve güvenilir bir altyapı sunar. Oracle ERP, birçok sektörde yaygın olarak kullanılan bir ERP çözümüdür ve müşterilerine iş süreçlerini entegre etme, veri analizi ve raporlama, müşteri ilişkileri yönetimi gibi işlevlerde avantajlar sağlar. Ayrıca Oracle’ın geniş bir ekosisteme ve destek hizmetlerine sahip olması, müşterilere uygulama geliştirme, entegrasyon ve danışmanlık konularında destek sunar. Ayrıca, Oracle’ın geniş bir ekosisteme ve destek hizmetlerine sahip olması, müşterilere uygulama geliştirme, entegrasyon ve danışmanlık konularında yardımcı olur. Oracle ERP, geniş bir kullanıcı topluluğu ve tecrübeli bir danışmanlık ekibi tarafından desteklenir, bu da müşterilere uygun çözümler sunma ve işletme ihtiyaçlarına özelleştirme imkanı sağlar. Ancak, Oracle’nin yüksek bir maliyeti vardır ve küçük ölçekli işletmeler için uygun değildir.

Benzer Yazı:  E-Tahsilat Sistemlerinin Avantajları

WORKCUBE Kurumsal Kaynak Planlama

 

 

 

 

 

Workcube Yazılım, 2001 yılında ortaya çıkmış Türkiye’nin ilk %100 web tabanlı iş uygulamasıdır ve çeşitli fonksiyonları ve iletişim araçlarını içeren kapsamlı bir iş çözümü sunar. Workcube, ERP (Kurumsal Kaynak Planlama), CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi), SCM (Tedarik Zinciri Yönetimi), İK Yönetimi, Proje Yönetimi, Intranet, B2B ve e-Ticaret gibi işlevleri tek bir platformda bir araya getirir.

Bu çözüm, bulut ve sunucu lisanslama modelleriyle sunulur, bu da kullanıcılara tercih ettikleri dağıtım modelini seçme esnekliği sağlar. Workcube, ölçeklenebilir bir mimariye sahiptir ve sınırsız kullanıcı lisanslama seçenekleri sunar. Bu sayede şirketler, iş süreçlerini entegre etmeyi ve büyüme veya değişiklik durumlarında esneklik sağlamayı amaçlayan bir çözüm elde eder. Workcube, tamamen süreç tabanlı bir çalışma mantığına sahiptir ve açık kaynak kodlu bir çözümdür. Bu, şirketlere değişen iş ortamına hızla uyum sağlama ve ihtiyaçlarına göre kolayca özelleştirme imkanı sunar. Sürekli olarak gelişen iş çevresinde değişen gereksinimlere cevap verebilir.

14 ülkede projelerine devam eden bu yazılım müşteri odaklı çalışarak, firmaların tüm süreçlerini yönetebilmesi açısından çalışmalarına devam etmektedir. Kullanıcılarına özelleştirme yetkisi vermektedir ve bu sayede sektöre özel yazılımlar geliştirebilmektedir. Bulut altyapısını kullanabildiği gibi, kullanıcıların istekleri doğrultusunda firmaların kendi bulut altyapısını ve kendi sunucularını kullanabilmelerine olanak sağlamaktadır. Workcube ERP aynı zamanda açık kaynak kodlu bir erp yazılımıdır. Dolayısıyla firmalar kendi erp programlarında geliştirme yapabilmektedirler. Erp Uygulamasının çoğunluğu java, java script kodlarıyla yazılmıştır. Oldukça yaygın olarak kullanılan ERP programlarından birisidir. Kurulması ve sistemin yürütülmesi yoğun emek gerektiren uygulamalardan olsa da bulut alt yapısı ile kullanıma olanak sağlaması, açık kaynak kodlu olması ve içerisinde bir çok fonksiyonu barındırması Workcube Erp’yi Erp Programları arasında tercih nedeni haline getirmektedir.

 

UYUMSOFT Kurumsal Kaynak Planlama

 

 

 

 

Uyumsoft Yazılım, Yerli ve modüler yapı olarak kurulan Uyumsoft, 45’den fazla sektörde çözümler üretmektedir. Ülkemizde de hızla büyüyen program çözüm ortakları ile çalışmaktadır. Farklı veri tabanları ve iş modellleri ile tüm ölçekteki işletmelerin kullanımına uygun ERP-Kurumsal Kaynak Planlama çözümleri ve iş sistemleri sunmaktadır. Uyumsoft ERP (Kurumsal Kaynak Planlama Çözümleri) işletme ihtiyaçlarına cevap veren gelişmiş modül yapısının yanı sıra kullanıcıların geliştirme yapabilmesine imkan tanıyan açık kaynak kodlu altyapısı ile kullanıcıların işletmeye özel ERP (Kurumsal Kaynak Planlama ) süreçlerini geliştirebilmelerine imkan sağlar. Ürün ailesini geliştirmekte olan program bulut tabanlı ve mobil uygulamalarda da geliştirmelerine devam etmektedir.

LOGO Kurumsal Kaynak Planlama

 

 

 

 

 

Logo Yazılım, 1984 yılında kişisel bilgisayarla için uygulama yazılımları geliştirmek üzere kurulmuştur. Logo ERP, Türkiye’nin önde gelen ERP programlarından biridir. Bu program, finans, insan kaynakları, satış, dağıtım, envanter yönetimi, üretim ve diğer iş süreçlerini yönetmenizi sağlar. Logo ERP, Türk vergi mevzuatına uygun olacak şekilde tasarlanmıştır. Kaynak kodları kapalı bir yazılım olan Logo Erp, hazır paket program olarak kullanılmaktadır. Kullanıcılarının uygulamaya müdahale etmesine belirli ölçüde izin vermektedir. Ülkemizde de oldukça yaygın olarak kullanılan Logo yazılım modüler yapıda ve çözüm ortakları ile kullanılmaktadır. Birçok sektörde faal olarak kullanılan bir erp programıdır.

 

NETSIS Kurumsal Kaynak Planlama

 

Netsis Yazılım, 1991 yılında kurulan program ülkemizde de oldukça yaygın erp programlarından biridir. Kullanıcı bazlı özelleştirme yoktur. Bazı ekranlarda tasarımlara izin vermektedir. Netsis’in sunduğu başlıca çözümler arasında kurumsal kaynak planlaması (ERP), müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), insan kaynakları yönetimi (HR), iş zekası (BI), tedarik zinciri yönetimi (SCM), üretim yönetimi (MRP) ve finans yönetimi gelmektedir. Yerli bir program olmakla beraber modüler yapı olarak çalışmaktadır. 2013 Yılında LOGO Yazılım tarafından satın alınmıştır.

 

BİLİŞİM Kurumsal Kaynak Planlama

Bilişim Yazılım, 1985’te Ankara’da kurulmuş olup kendi endüstriyel yazılım ürünleri ile pazarlama ve proje geliştirme doğrultusundaki hizmetlerini ulusal bir yazılım odağı olarak sürdürmektedir. Bilişim Erp modüler yapı olarak çalışmaktadır. Bilişim AŞ, Ankara ve İstanbul’daki merkezlerinde ağırlık verdiği Araştırma-Geliştirme (Ar-Ge) çalışmalarıyla geliştirdiği yazılım ürünlerine sahiptir. İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi (Bilişim HR), Kurumsal Kaynak Planlama Sistemi (Bilişim ERP), Yeni Nesil Bilişim İş Zekâsı Sistemi (Bilişim BI), Kamu İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi (Bilişim Kamu HR), Yalın Üretim Yazılımı (MethodWizard), Web Servisi Güvenliği Yazılımı (BilşimWSG).

 

Microsoft Dynamics Kurumsal Kaynak Planlama

Microsoft Dynamics, küçük ve orta ölçekli işletmeler için uygun olan bir ERP programıdır. Bu program, finans, insan kaynakları, satış, dağıtım, envanter yönetimi, üretim ve diğer iş süreçlerini yönetmenizi sağlar. Microsoft Dynamics, kullanımı kolay bir arayüz sunar ve diğer Microsoft ürünleriyle entegrasyonu kolaydır. Ayrıca, Microsoft Dynamics’in maliyeti diğer yabancı menşeili ERP programlarına göre daha uygun bir seviyededir. Fakat Türkiye’de tercih edilme oranı oldukça düşük kalmıştır. 

 

NetSuite Kurumsal Kaynak Planlama

NetSuite, bulut tabanlı bir ERP programıdır. Oracle tarafından geliştirilmiştir. Bu program, finans, insan kaynakları, satış, dağıtım, envanter yönetimi, üretim ve diğer iş süreçlerini yönetmenizi sağlar. NetSuite, özelleştirilebilir bir yapıya sahiptir ve diğer bulut tabanlı uygulamalarla entegrasyonu kolaydır. Ancak, NetSuite’in maliyeti diğer ERP programlarına göre daha yüksektir.

Mikro ERP


Mikro ERP, Türkiye’de yaygın olarak kullanılan bir diğer ERP programıdır. Bu program, finans, insan kaynakları, satış, dağıtım, envanter yönetimi, üretim ve diğer iş süreçlerini yönetmenizi sağlar. Mikro ERP, Türk vergi mevzuatına uygun olacak şekilde tasarlanmıştır. Mikro ERP, kullanımı kolay bir arayüz sunar ve özelleştirilebilir bir yapıya sahiptir.

 

Sonuç olarak, Türkiye’de de birçok farklı ERP programı kullanılmaktadır. DİA, SAP, Logo ERP, Netsis ve Mikro ERP, Türkiye’de yaygın olarak kullanılan ERP programlarından sadece birkaçıdır. İşletmelerin ihtiyaçlarına en uygun ERP programını seçmek için, bu programların özelliklerini ve maliyetlerini karşılaştırabilirler.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

DİA'yı denemek ister misiniz?
DİA'yı denemek ister misiniz?