15 Yıllık Tecrübenin ürünü.. Hemen ücretsiz deneyin...
Ana Sayfa > ERP Çözümleri > Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)
CRM (Customer Relationship Management), müşteri odaklı çalışarak; müşteriyi tanımak, müşteri ihtiyacını anlamak, ona uygun hizmetler ve ürünler geliştirmektir. Diğer bir deyişle, doğru ürün ve hizmeti, hedef alınan müşteriye, doğru zamanda ve fiyatla sunmaktır. DİA CRM programları ile bahsedilen stratejik planı oluşturarak müşteri ilişkilerinde sorunsuz bir yönetim sistemine sahip olabilirsiniz.
Hemen bizi arayın, bir saat içerisinde ürünümüzü kullanmaya başlayın....
Küçük bir istemci programı ile kullanılır.
Daha az kaynak harcar.
Aynı anda birden fazla işlem yapmaya olanak verir.
Kullanıcı ihtiyaçları hızlı bir şekilde karşılanır. Yüzlerce eğitim videosu da kullanıcılara destek sağlar
Her platformda çalışır. (Windows, Linux ve Mac OS X.)
Otomatik yedekleme ve kopyalama yapar.
Eski verilere dönüş yapılabilir.
İnternetin olduğu her yerden kullanılabilir.
Server, donanım, bilgi işlem gerektirmez.
Tüm güncellemeleri otomatik ve şeffaf bir şekilde yansıtır.
Güncellemeler veri bütünlüğünü bozmaz.
Her zaman en son sürüm kullanılır.
Şirketin tüm kullanıcıları aynı sunucuyu kullanır.
Her modül gerçek zamanlı olarak entegredir.
Kullanıcılar uzaktan destek alabilirler.
Firmanızın mevcut müşterileri ile olan ilişkilerini geliştirir, yeni müşteriler kazanır ve sorunsuz işleyen bir sistem sayesinde tüm müşterilerinizde güven oluşturursunuz.
Satış olasılığı olan Potansiyel müşteri tanımlarınızı cari hesap kartındaki ile aynı yapıda yapabilir, tüm işlemlerinizi bu potansiyel kartı üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.
Satış veya satış sonrası farklı müşteri profillerine göre farklı süreçler tanımlayabilir, personellerinizin bu süreçlere göre hareket etmelerini sağlayabilirsiniz.
Potansiyel müşterileriniz için satış fırsatları tanımlar, bu fırsatlarda satış cirosu ve olasılığı gibi bilgileri de tanımlatabilir ve gelecek satış hedeflerinizi (forecast) bu verilere göre yorumlayabilirsiniz.
Fırsatlar veya potansiyeller üzerinden görevler oluşturarak Görev Takip Sistemi ile entegrasyon sağlanabilir, tüm görevler ve fırsatlar için yapılacak işlemler, alınan randevular Ajanda entegrasyonu ile ajanda üzerinde gösterilebilir ve görüşme notları hem potansiyel hem de cari hesap kartı üzerinden takip edilebilir.
Teklif Yönetim Entegrasyonu sayesinde potansiyel müşterilerinize teklifler oluşturabilir, teklif geçerlilik tarihlerini, ödeme şartlarını belirleyebilir ve bu teklifleri fırsatlar ile eşleştirebilirsiniz.
Müşteri İlişkileri Yönetimi analiz raporları ile belirli bir tarih aralığı için satış elemanı bazında yeni müşteri, fırsat, görüşme, verilen teklif, kabul edilen ve satışa dönen teklif rakamları görsel olarak gösterilebilir.
DİA CRM sayesinde müşterilerinizle ilgili her süreci eksiksiz olarak yöneteceksiniz. Saha ve online satışlarınızı internet üzerinden takip ederek gerçek zamanlı bilgilere ulaşacaksınız. Satış elemanlarınızın müşteri görüşmelerini, yaptığı satışları takip edebilirsiniz. Müşterilerinizin taleplerini anlayarak rakiplerinizin önüne geçmenizi sağlayacak sistem ile daha fazla satış yapacaksınız.
CRM’in amacı müşteri memnuniyeti sağlamak, güvenli ve sürekli ilişkiler kurmaktır.
Rakiplerinize CRM farkı atın!
Tüm ERP Uygulamalarımız için tıklayınız.